Kunskapsförbundet Väst / Nyheter / 2022 / 05 / 04

Ett lyckat personalevent fullt av energi

Den 22 april samlades Kunskapsförbundets alla anställda vid vårt efterlängtade personalevent för att umgås, inspireras och ha roligt.

Nu finns en härlig film från vårt personalevent!

Eventet samlade förbundets alla anställda från tre gymnasieskolor, vår vuxenutbildning och vårt förbundskontor. Yrkesroller som lärare, rektorer, vaktmästare, lokalvårdare, IT-personal, måltidsbiträden, ekonomer och många fler träffades för en heldag på Folkets hus i Trollhättan.

Personalen fick ta del av inspirerande föreläsningar från Elaine Eksvärd och Klas Hallberg, som både berörde och lockade till skratt så att tårarna rann ibland. Särskilda insatser bland kollegor under året uppmärksammades med en prisutdelning, och det minglades och samtalades vid fikapauser. Eventet gick sedan över i en personalfest och avslutades med skönsång, god middag och härliga moves på dansgolvet till Svenska Hits. ✨

Nu tar vi med oss denna känsla av gemenskap, värme och styrka i vårt fortsatta arbete. Tillsammans hjälper vi elever att bli så mycket de kan!